Ce fructe poti consuma daca ai diabet

Daca ai diabet, este important sa consumati alimente care au un indice glicemic scazut si un continut scazut de carbohidrati. Fructele sunt o sursa importanta de nutrienti, dar unele contin mai mult zahar decat altele iar asta nu va fi tocmai un lucru bun pentru sanatatea ta.

Fructele cu un indice glicemic scazut si un continut scazut de carbohidrati sunt cele mai bune pentru tine, in cazul in care ai diabet. Este necesar sa incluzi aceste fructe in dieta ta zilnica si vei avea parte de cele mai bune rezultate.

Iata care sunt fructele pe care le poti consuma daca ai diabet

In cele de mai jos vei descoperi care sunt fructele pe care le poti consuma cu cea mai mare incredere in cazul in care suferi de diabet.

Afine sunt bogate in fibre si vitamine, cum ar fi vitamina C si vitamina K. Aceste fructe se pot consuma cu cea mai mare incredere in orice moment al zilei.

Mere contin pectina, o fibra solubila care poate ajuta la scaderea nivelului de zahar din sange. Poti consuma mere cu cea mai mare incredere si vei avea parte de o sanatate mai buna.

Grapefruit este un fruct bogat in vitamina C si fibre, acest fruct poate ajuta la scaderea nivelului de zahar din sange. Cu cat vei consuma mai des acest fruct cu atat va fi mai bine pentru tine si pentru sanatatea ta.

Piersicile contin vitamine si minerale, cum ar fi vitamina A si potasiu. Acest fruct te poate ajuta sa te bucuri de o dieta sanatoasa si sa ai parte de mai multe vitamine care sa iti ofere o sanatate mai buna.

Ciresele sunt o sursa buna de vitamine si minerale, cum ar fi vitamina C si vitamina K. Poti consuma cu incredere cirese mai ales daca  suferi de diabet.

Papaya este bogata in vitamine, cum ar fi vitamina C si vitamina A. Consuma papaya cu cea mai mare incredere si vei avea parte de o sanatate mai buna.

Capsunile sunt bogate in vitamina C si fibre. Consuma capsuni cu cea mai mare incredere si vei avea parte de cele mai bune rezultate. Mai ales daca suferi de diabet trebuie sa consumi aceste fructe.

Afinele sunt bogate in vitamine si minerale, cum ar fi vitamina C si vitamina K.

Fructele cu un indice glicemic mai mare si un continut mai mare de carbohidrati ar trebui consumate cu moderatie sau evitate daca aveti diabet. Acestea includ:

Bananele  au un indice glicemic mai mare decat alte fructe si contin mai multe carbohidrati.

Ananasul este bogat in zahar si carbohidrati.

Mango este un fruct bogat in zahar si carbohidrati. Consuma acest fruct si vei avea parte de cele mai bune rezultate.

Strugurii au un indice glicemic mai mare decat alte fructe si contin mai multi carbohidrati. Poti consuma struguri cu cea mai mare incredere.

Este important sa discutati cu medicul dumneavoastra sau cu un nutritionist despre ce fructe ar fi cele mai potrivite pentru dumneavoastra si despre cum sa le incorporati in dieta dumneavoastra.

 

Vrei sa trasmiti ceva femeilor din Romania? Trimite-ne stirea ta sau trimite-o unui public mai larg, folosind www.ecomunicate.ro.

Intra pe www.redupedia.ro pentru a beneficia de cele mai bune reduceri la magazinele online. Promotii noi in fiecare zi, care mai de care mai atractive.

Leave a Comment