Atunci cand vine vorba sa promovezi in cariera sau discutiile despre maririle de salariu sunt destul de stanjenitoare. De multe ori vei considera ca meriti mai mult decat ti se ofera la job si cel mai bine este sa discuti cu seful tau despre tot ceea ce vrei.
Pentru a avea parte de aceasta discutie alaturi de seful tau cel mai bine ar fi sa ai siguranta ca meriti aceasta promovare pe care o soliciti.
Iata care sunt motivele care te impiedica sa promovezi in cariera
Exagerezi cu munca
Statul peste program in fata calculatorului sau mancatul in fata ecranului sunt cu siguranta comune pentru tine. Daca iti dai interesul prea mult la locul de munca atunci acest lucru se va intoarce impotriva ta. Vei deveni mult prea irascibila si prea dependenta de viata ta profesionala. In aceste situatii ai sanse mai mari sa devii mai stresata si mai anxioasa. Randamentul de care vei da dovada la munca va scadea iar asta nu va fi deloc bine pentru tine.
Esti neatenta
Atentia si concentrarea la locul de munca este foarte importanta. Expertii sunt de parere ca ar trebui sa ai raspunsul la tine ori de cate ori esti intrebata. Nu ar trebuie sa te bagi peste discutiile altora sau sa dai foarte multe mailuri obositoare. Este necesar sa raspunzi prompt si coerent la orice intrebare care ti se adreseaza.
Citeste mailurile pe care le trimit ori de cate ori este necesar astfel incat sa te asiguri ca acestea sunt corecte.
Nu esti destul de vizibila
Pastrezi doar pentru tine toate acele lucruri marete pe care le faci. Nu te va ajuta sa avansezi in cariera daca nu comunici cu persoanele din jurul tau si daca nu le spui acestora tot ce faci. S-ar putea ca altcineva sa isi asume meritele pentru munca depusa de tine iar asta nu va fi tocmai pe placul tau.
Nu prea esti sociabila
Barfele de la birou pot fi foarte tentante dar daca vei asista prea mult la ele s-ar putea sa vii cu prea mult informatii si sa fii luata in vizor de catre seful tau. Poti fii sociabila fara sa aduci prea mult in discutie numele colegilor sau a managerilor tau mai ales daca acestia nu sunt de fata. Poti evita problemele si poti vorbi despre hobby-uri cu oamenii din jurul tau. Poti vorbi cu colegii tai despre calatorii sau despre retete astfel incat lucurile sa decurga cat mai bine pentru tine.
Esti sigura de job-ul pe care il ai
Nu trebuie sa te culci pe o ureche atunci cand vine vorba de un job. Chiar daca esti sigura pe tine si pe ceea ce simti nu trebuie sa lasi asta sa se vada prea mult. Poti sa verifici daca esti bune si pe alte domenii astfel incat sa ai siguranta ca ai parte de un job perfect pentru tine. Ai grija de locul tau de munca si reorienteaza-te in cariera in functie de dorintele tale dar si de aptitudinile pe care le ai.